poniedziałek, 20 lutego 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA - 23

Mój Drogi Aniele!
   Wczoraj wieczorem, zupełnie niespodziewanie, poczułem, że świat jest JEDEN, poza mną, obiektywnie samotny, niepojęty ludzkim rozumem w swej kosmicznej nieskończoności...
   Poczułem przez moment. I po chwili znowu wyraźnie zobaczyłem, jak podzielony przez miliardy istnień, kłębi się, rodzi się i ginie co sekundę. Tyle światów - ile świadomości istnienia. A każda świadomość jest jednorazowa, niepowtarzalna. Jak linie papilarne...
   Tak sobie rozmyślałem bardzo późnym wieczorem, patrząc przez okno na pustą ulicę, z jednym spóźnionym pijakiem o zmąconej świadomości.

                                                      Twój na zawsze
                                                      Michał Wroński
                                                      (syn Edwarda)


20 II 2012 - W miejscu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz