sobota, 24 marca 2012

ROZMOWY MAZYKA I UFFA (71 - 75)

71
UFF: Kupiłeś nauszniki? Przecież zima się skończyła.
MAZYK: Dla ciebie też kupiłem. Mój sąsiad będzie remontował mieszkanie.

72
MAZYK: Słomiany ogień!
UFF: Ja?
MAZYK: Ty!
UFF: A kto go podpala? Kto?

73
UFF: Nie mam pomysłu na dzisiejszy dzień...
MAZYK: Policz wszystkie pomysły, jakie miałeś do tej pory i wybierz najciekawszy dla mnie.

74
UFF: Nie chcę już lecieć na Księżyc!
MAZYK: A chciałeś?
UFF: Każdy by chciał. Ale dowiedziałem się, że tam prawie nic bym nie ważył. A przecież przytyłem całe dwa kilo i jestem z tego dumny.

75
MAZYK: Co ty tam majstrujesz?
UFF: Usiłuję zrobić nowy pierwiastek.
MAZYK: Oszalałeś? Wszystkie pierwiastki już odkryto!
UFF: Mylisz się. Nie ma jeszcze pierwiastka ZGODY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz