wtorek, 24 maja 2022

OKNO - 10 (z książki - 2016 r.)

   Oczywiście, że każde okno ma swojego ducha. Żaden człowiek w to nie wierzy, bo go nie zobaczy, ale czy widać ludzkie duchy?

   Duchów nie trzeba oglądać. Są po to, żeby były i czuwały.

   Na przykład, gdyby teraz człowiek, w jakiś sposób mnie zlikwidował – zamurował, zabił deskami, albo gdyby cały dom ze wszystkimi oknami został zburzony – mój duch przeniósłby mnie gdzie indziej. Zawsze mogę na niego liczyć. Miejsc dla okien jest bez liku.

   Mój duch jest wieczny, więc ja też…

   Oczywiście, że każde okno ma swojego ducha. Żaden człowiek w to nie wierzy, bo go nie zobaczy, ale czy widać ludzkie duchy?

   Duchów nie trzeba oglądać. Są po to, żeby były i czuwały.

   Na przykład, gdyby teraz człowiek, w jakiś sposób mnie zlikwidował – zamurował, zabił deskami, albo gdyby cały dom ze wszystkimi oknami został zburzony – mój duch przeniósłby mnie gdzie indziej. Zawsze mogę na niego liczyć. Miejsc dla okien jest bez liku.

   Mój duch jest wieczny, więc ja też…













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz