poniedziałek, 20 czerwca 2011

"KRAINA ZIELONEGO POJĘCIA" (32)

* * *
- Podziękuj, że związałem ci nogi. Szedłeś prosto ku przepaści!

* * *
- Odkąd skończyłem 5 lat, moje szczęście jest stale zagrożone!

* * *
- Ukradli mi wszystkie mądrości i w moim szkolnym tornistrze muszę nosić kamienie...

* * *
- Właściwie dla świata potrzebny jest tylko jeden mężczyzna i jedna kobieta: ja i ty...

* * *
- Będzie sprawiedliwie, jeśli w dni parzyste posiedzisz w Piekle, a w nieparzyste w Niebie...
- A kiedy w Czyśćcu?

* * *
- Mój kompas zwariował! Pokazuje dwunastą godzinę...

* * *
- Wierzsz?
- Wierzę!
- W co?
- W siłę wiary..

* * *
- To dziwna miłość: zmysł smaku zakochał się w zmyśle równowagi...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




Autor delikatnie informuje, że książkę "Kraina Zielonego Pojęcia" można kupić (za zaliczeniem pocztowym) w Wydawnictwie MINIATURA - Ul. Barska 13/1  30-37 Kraków; tel. 012-267-10-39; e-mail miniatura@autograf.pl

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz