piątek, 27 maja 2011

"KRAINA ZIELONEGO POJĘCIA" (11)

* * *
- Złota Rybko, żądasz zatrutych rzek dla wędkarzy?!...

* * *
- Więc tak. Zawody polegają na tym, kto zużyje mniej życia w najdłuższym czasie...

* * *
- To jest jamochłon. On istnieje po to, żebyś myślał, że jesteś kimś doskonalszym...

* * *
- Co ja widzę w tym świecie, że wydaje mi się jedynym?

* * *
Człowiek może wszystko. Nawet przysłonić Słońce dłonią!

* * *
- Wiążąc koniec z końcem, musisz poszukać początków!

* * *
- Chciałbym wiedzieć, które to są moje ślady i skąd prowadzą...

* * *
- Wyszedłem tylko na chwilę i z mojej muszli zrobiono sześć guzików...


* * *
Mała Rzecz cieszyła się z wszystkiego i starczyło jej do końca życia!

* * *
- Halo, Ziemia?
- Tak, słucham...
- Na chodniku przed twoim domem jest ślimak. Zejdź na dół i połóż go na trawie...

* * *
Początek jest coraz dalej, a końca nie widać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz