środa, 30 czerwca 2021

LISTY DO ANIOŁA - 11 (z książki - 2021 r.)

NAZYWANIE

Mój Drogi Aniele!

   Ludzie wszystko i wszystkich nazywają. Pomyślałem wczoraj, że ja też powinienem dać Ci jakieś imię.          

     Ale w jakim języku? Polskim, uniwersalnym angielskim, w esperanto? W języku niebiańskim, którego nikt nie zna oprócz Kosmitów z innego wymiaru?

   Początek daje imię, koniec je odbiera! Ale przecież Ty, Aniele mój, nie masz początku i końca. 

     Myślę o Tobie bezobrazowo i bezdźwięcznie, bezsmakowo i bezdotykowo. Nie ma u Ciebie prawej i lewej strony, dołu i góry. Tak jak w dalekim Kosmosie, jak  w mojej duszy.

   Niech więc Twoje imię będzie tajemnicą bez dźwięku, obrazu, smaku i dotyku…

     Nazywamy, bo boimy się nicości. Więc nawet nicość nazywamy.

 

Twój na zawsze

Michał syn Edwarda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz