środa, 31 lipca 2024

ON - 165 (z książki - 2024 r.)

RANEK

   - Ostatnio mam trudności z zaśnięciem - żalił się Absur, rozprostowując rano kości.

   - Może ci za twardo na biurku. Kup jednak składane łóżko - powiedziałem.

   - Nie. Bardzo mi tam dobrze. Twardo, jak w lesie na ziemi. Może dlatego przychodzą do mnie obrazy z moich wędrówek po świecie. Dzień po dniu. Wszystko mi się przypomina. Intensywnie, jakby to było niedawno. Zastępują mi sny - westchnął Absur.

   - Brakuje ci podróży?...

   - Chyba nie mogę powtórzyć tego, co kiedyś dla mnie wymyśliłeś…

   - Absurze, naprawdę nie wiem, jak to wszystko działa. Pomyślę, ale głowa mnie dzisiaj boli…

   - Pójdę do apteki i kupię jakieś proszki. Może pomogą…

   - Dobrze, a dla siebie kup coś na sen…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz