niedziela, 29 sierpnia 2021

LISTY DO ANIOŁA - 70 (z książki - 2021 r.)

SZKOŁA

Mój Drogi Aniele!

   Zastanawiałem się wczoraj, dlaczego nie lubiłem szkoły. Przecież zawsze byłem ciekawy świata, obserwowałem jego najmniejsze elementy – moje oczy oraz uszy zawsze były gotowe wyławiać ciekawe i mniej ciekawe szczegóły…

   A jednak szkoły nie lubiłem serdecznie i całkowicie. Do dzisiaj nie wiem dlaczego. Może dlatego, że MUSIAŁEM?

   Ukończyłem szkolną edukację tylko dzięki Tobie, bo umiejętnie podrzucałeś mi ściągi  – nawet na maturze – i zmuszałeś do intensywnego kucia pod koniec każdego roku.

   A potem, na wolności, mogłem czytać, co tylko chciałem i poznawać przeróżne dziwne dziedziny…

   Moje wnuki bardzo lubią szkołę! Pytałem ich – dlaczego? Nie potrafili odpowiedzieć. Może odrabiają za mnie te wszystkie lekcje?

Twój na zawsze

Michał syn Edwarda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz