niedziela, 25 marca 2018

CIEŃ NIEBA - LISTY DO ANIOŁA (2)


MOJE ISTNIENIE

 Mój Drogi Aniele!
   Jak wiesz, tuż przed zaśnięciem, przez jakieś pół godziny myślę o moim życiu, które statystycznie ma już swoją dostojną długość…
   Zamykam oczy i wyraźnie widzę sceny tak wyraźne, jakby ciemność i teraźniejszość nie istniały…
   To dla mojej przyszłości chowam najlepsze dni z przeszłości, aby teraźniejszość nie zabrała mi ich na zawsze.
   Więc tuż przed zaśnięciem otwieram moją puszkę z dawnymi obrazami, głosami, zapachami i jednoczę się z CAŁYM MOIM ISTNIENIEM!

                                                                                              Twój na zawsze

                                                                                              
Michał syn Edwarda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz