środa, 28 stycznia 2015

PAPIEROWY TEATRZYK NA KRZYWEJ ŚCIANIE - 5

TINA:
Czy wiecie, dlaczego powinno się ustępować miejsca kobietom?
BALO:
Ja tam nie wiem.
NONTON:
Masz niezłą wagę i musisz siedzić, bo stojąc byś przeszkadzał.
BANTIN:
Uważam, że powinno być sprawiedliwie i przy zajmowaniu miejsca powinno się losować, kto ma siedzieć
BALO:
Losowanie, proszę bardzo. Zgadzam się.
NONTON:
Tino, przy mnie masz zawsze miejsce siedzące. Ja postoję.
TINA:
Dlatego, że jestem słabsza?
NONTON:
Nie. Dlatego, że jesteś naszą Tiną i musimy o ciebie dbać. 
BALO:
No dobrze, już dobrze. Mogę stać.
BANTIN:
Ja też.
BALO:
A w ogóle, to my gdzieś się wybieramy?
TINA: Znalazłam na ulicy sto złotych i funduję wam wycieczkę do Skalistego Zamku. Autobusem.
WSZYSCY:
Hurrra!

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz