środa, 28 sierpnia 2019

CIEŃ NIEBA - 50


WIDNOKRĄG

Mój Drogi Aniele!
   Właściwie nie wiem, komu mógłbym podziękować, za to, że zawsze jestem w środku widnokręgu, chociaż nigdy nie widziałem go w całości. Ale przecież wiem, że jego brzegi zawsze są oddalone ode mnie w jednakowej odległości, w zależności z jakiej wysokości na nie patrzę. Wydaje mi się, że dzięki temu moje spojrzenie na świat jest sprawiedliwe, zrównoważone i obiektywne; no, chyba, że na świat spłynie mgła i zasłoni horyzont. Jednak wszyscy wiemy, że żadna mgła nie trwa wiecznie, a słońce i wiatr w końcu ją pokonują.
   Więc, mój Aniele, z okazji Międzynarodowego Dnia Czystego Horyzontu składam na Twoje skrzydła serdeczne podziękowania za to, że zawsze jestem w samym środku świata.

Twój na zawsze
Michał syn Edwarda


                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz