niedziela, 24 lutego 2019

MY - 57


ROWER TRENINGOWY

   Zapomniałem, że mam całkiem nowy tandem w piwnicy i skuszony promocją kupiłem okazyjnie rower. Ale taki bez kół, do bezpiecznego pedałowania w domu, mający nawet licznik, który pokazuje przebytą drogę.
   Postawiłem go w reprezentacyjnym kącie pod szablą mojego dziadka i przyrzekłem sobie, że codziennie pokonam co najmniej dwadzieścia kilometrów, a w niedziele nawet trzydzieści. Mój Cień bardzo się z tego roweru ucieszył, poprosił tylko, żebym podczas jazdy zapalał kinkiet na ścianie.
   Dotrzymałem przyrzeczenia tylko przez niecały tydzień, ponieważ ja i Cień doszliśmy do zgodnego wniosku, że jednak spacery na świeżym powietrzu są zdrowsze i ciekawsze.
   A nasz rower bez kół, odkurzany co jakiś czas, stoi teraz dumnie w kącie i jest atrakcją dla gości, którzy zawsze przez jakiś kwadrans, na zmianę, próbują swych sił, razem ze swoimi cieniami. Zawsze zapalam kinkiet, aby mój cień też miał rozrywkę…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz