sobota, 31 grudnia 2016

ZA ŚWIATEM - Odc. 29

   Byłem zdziwiony, że są tu przede mną.
   - Jest jeszcze inne wejście na ten poziom oprócz tych cholernych krętych schodów? - rzuciłem pytanie.
   - Pełno! - Jola i Paweł odpowiedzieli równocześnie.
   - Miałeś pecha, że na nie trafiłeś - dodał Paweł.
   - Bardzo dobrze trafił. Trochę gimnastyki mu nie zaszkodzi. No i mnie spotkał. Przypadkiem - powiedziała rozbawiona Jola i dała mi kuksańca.
   Znowu rozległ się gong i tubalny głos:
   - Uwaga! Otwieramy! Przypominam, że można wybrać sobie tylko jeden kostium!...
   Zdziwiłem się.
   - Paweł, to jest magazyn kostiumów teatralnych?...
   - Tak. Powiedzmy, że teatralnych - odparł Paweł.
   - Jak w moim śnie - pomyślałem. - Nieprawdopodobne - powiedziałem głośno.
   - Jak w twoim śnie - zaśmiał się Paweł.
   - Dlaczego nieprawdopodobne? - spytała Jola. - Zaraz dostaniesz fajny kostium na okresowy bal. Zapraszam cię do pierwszego tańca. Umiesz tańczyć?
   - Nie umiem...
   - Nie szkodzi, nauczę cię...
   - Nareszcie usłyszę muzykę! - pomyślałem...

C.D.N.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz