niedziela, 24 listopada 2019

CIEŃ NIEBA - 138


PRAWDA PRAWDZIWA

Michale!
   Wczoraj przez cały wieczór zastanawiałeś się nad PRAWDĄ… Krążyłem wokół Ciebie nieśmiało, nie wiedząc, co Ci mam o tym powiedzieć, nierelatywnie... Bo    czy ja jestem dla Ciebie PRAWDZIWY? Czy Niebo, którego nie widziałeś i być może (czego Ci nie życzę) nigdy nie zobaczysz, jest PRAWDZIWE?... Czy PRAWDZIWY jest świat, który przecież – wiemy to – poza ludzkimi zmysłami wygląda zupełnie inaczej? W ogóle nie wygląda!... Czy PRAWDZIWA jest chęć pomocy staruszce na ulicy, kiedy się diabelnie spieszysz?… Czy PRAWDZIWE jest mówienie komuś, że jest głupi, skoro on myśli, że jest mądry?... Mam dalej wymieniać?
   Twoja mama, zawsze kazała Ci mówić prawdę! Często nie słuchałeś jej. Ale ja na to przymykałem oko. Kiedyś Ci, być może, dokładniej wyjaśnię, co to jest PRAWDZIWA PRAWDA (jeśli się o tym dowiem od jakiegoś mądrzejszego Anioła).

                                                                                        Twój Anioł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz