piątek, 26 lipca 2019

CIEŃ NIEBA - 17


ŻYCZENIA

Mój Drogi Aniele!
   Niedawno znajomy z dzieciństwa obchodził swoje odległe urodziny i usiłowałem ułożyć tradycyjne życzenia pomyślności. Znalazłem jakąś kartkę, długopis i próbowałem:
   „Drogiemu Władkowi moc życzeń urodzinowych, z całego serca…” (skreśliłem), „Staruszku kochany, wszystkiego najlepszego, samego Słońca w dalszej wędrówce wokół niego…” (skreśliłem). „Drogi Władeczku, życzę Ci samych radości. Aby szczęście…” (skreśliłem)…
   - Banały! - jakbym usłyszał Twój głos.
   Wreszcie wysłałem mu ozdobioną słoneczkami esemeskę:
   „Władku! Z okazji Twoich urodzin przebaczam Ci, że poderwałeś mi kiedyś Elę z 9 c, w której byłem tak szalenie zakochany. Właśnie ją spotkałem wczoraj, masz od niej pozdrowienia! Trzymaj się ciepło! MW”…

Twój na zawsze
Michał syn Edwarda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz