poniedziałek, 29 maja 2023

SNY OBIECANE - 106 (z książki - 2016 r.) - Ostatni...

SENNY CZAS 

   Owinąłem senny czas wokół wskazującego palca.

   - Niesamowite! Można owinąć czas wokół palca podczas snu? - dziwiłem się niepomiernie, patrząc na coś, co tam wirowało bezgłośnie. - To teraźniejszy, przeszły czy przyszły?...

   - Nie wszystko ci jedno, głupku? - usłyszałem głos z jakiegoś nieokreślonego miejsca. - Czas nie mieszka w teraźniejszości, przeszłości ani przyszłości. Jest przemijająco nieprzemijający, jak pędząca mgła, której nikt nie dotknie. Biegnij za mną. Spróbuj, nie bój się…

   Pobiegłem wokół swojego palca, który wskazywał Niebo. Zakręciło mi się w głowie, aż zjednoczyłem się całkowicie z sennym czasem przemijająco nieprzemijającym.

   Tak przynajmniej mi się wydawało…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz