czwartek, 26 kwietnia 2018

CIEŃ NIEBA - LISTY DO ANIOŁA (29)

T O   W S Z Y S T K O

Mój Drogi Aniele!
   Głowa boli, jeśli przypadkiem pomyśli się o TYM wszystkim. Atomy – składające się z czegoś tam jeszcze – stwarzają związki chemiczne, a związki chemiczne całą resztę, czyli między innymi ten ból głowy, który jest jednym z objawów ŚWIADOMOŚCI ISTNIENIA. Mędrcy usiłują to jakoś wytłumaczyć od tysiącleci, bo potrzebne jest nam zrozumienie: dlaczego, jak i po co funkcjonuje TO WSZYSTKO…
   A ja w tym momencie odgoniłem muszkę, która siadła na mojej dłoni – piszącej te słowa do Ciebie. Pomyślałem, czy ta genialnie skonstruowana drobinka życia wie, że istnieje na tym wspaniałym świecie? I czy wie, że mógłbym ją zabić jednym palcem. Ja, człowiek, najważniejsza istota na Ziemi.
   Pewnie teraz uśmiechnąłeś się, mój Aniele!
   Pozdrawiam Ciebie, a także Anioła Stróża tej maleńkiej muszki, który uchronił ją od nagłej śmierci. Byliśmy wszyscy razem, we czwórkę, chociaż przez chwilę. Zjednoczeni wielką tajemnicą istnienia.

Twój na zawsze
Michał syn Edwarda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz