czwartek, 12 stycznia 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA - 15


Mój Drogi Aniele!
   Zdziwisz się zapewne, ale dzisiaj przesyłam Ci pozdrowienia z Meksyku!
   Moi przyjaciele - Renata i Grzegorz - podróżują po świecie i są właśnie teraz w Meksyku. Niedawno zwiedzili niesamowity rezerwat motyli MONARCHA: Santuario El Rosario... Miliony bajecznie kolorowych płatków zimuje tam, przelatując tysiące kilometrów z Kanady i ze Stanów Zjednoczonych. Cud natury, tajemnica mądrości owadów, wytrwałość i niewyobrażalne piękno...
   Tak, mój Aniele, zamykam oczy i jestem w Meksyku razem z przyjaciółmi. Ty oczywiście możesz tam być w mgnieniu oka. Niestety musisz mnie pilnować. Więc jestem tam za Ciebie. 
   Jeszcze raz pozdrawiam!

                                                              Twój na zawsze
                                                              Michał Wroński
                                                              (syn Edwarda)


12 I 2012 - W miejscu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Jeśli ktoś chce odwiedzić blog Renaty i Grzegorza wystarczy wystukać na GOOGLE : takatrasanasza 

Tam jest cudowna relacja z rezerwatu motyli - i z innych ciekawych miejsc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz