środa, 25 maja 2011

"KRAINA ZIELONEGO POJĘCIA" (9)

* * *
- Oślepiasz mnie swoim blaskiem i widzę cię niewyraźnie!

* * *
Zapewne nie byłoby radości tworzenia, gdyby nie było rozkoszy niszczenia...

* * *
- A kto powiedział, że wszystkie wieże z kości słoniowej muszą stać prosto?

* * *
- Po co kupiłeś ten wygasły wulkan?
- Będę straszył ludzi!

* * *
- Misterium?
- Mistyfikacja!

* * *
- Halo, Ziemia?
- Tak, słucham...
- Do wiatru trzeba ustawić się plecami...

* * *
- Jestem tylko trybikiem w tym zegarze, skąd mam wiedzieć, która godzina?

* * *
- Schowałem się, ale moja muszla jest widoczna!

* * *
- Dlaczego do mojego celu strzelają inni?!

* * *
- Powiedz, jest ta nicość, czy jej nie ma?

* * *
Koniec jest na samym początku koła!

* * *
- Poproszę CAŁY CZAS, reszty nie trzeba!

* * *
Ludzkość nigdy się nie opamięta, bo nie potrafi zapominać!

* * *
- Które wcielenie?
- Nie wiem. Kilka nie umiało liczyć...

* * *
- Kiedy zwątpisz w rzeczywistość, uszczypnij sąsiada...

* * *
- Nie widzę cię, bo zasłaniasz dziurkę od klucza!

* * *
- O, Boże, wszystko się kończy. Nawet mydło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz