wtorek, 31 maja 2011

"KRAINA ZIELONEGO POJĘCIA" (14)

* * *
- Powietrza! - krzyknęła ryba.
- Wody! - krzyknął ptak.
- Ognia! - krzyknął człowiek.
Bo pomieszało im się w głowach od ewolucji.

* * *
- Za często na mnie patrzysz. Przestaniesz zauważać...

* * *
- Wygnano mnie z raju, bo płakałem ze śmiechu...

* * *
- Przed każdym dniem chciałbym być już z powrotem...

* * *
- Tyle dróg. Skąd wiesz, że błądzę?

* * *
- Moje przetrwanie marnuje tyle energii...

* * *
- Co to za pomysł: praktyczne zajęcia z historii?!

* * *
- Czujesz zapach smoły? Ludzie zabezpieczają dachy swoich piekieł!

* * *
- Na wolności jest już tak niebezpiecznie, że ustawiły się kolejki do więzień!

* * *
-  Moje życie jest wspaniałym snem, ale muszę się obudzić, żeby ci go opowiedzieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz