poniedziałek, 16 maja 2011

"KRAINA ZIELONEGO POJĘCIA" (4)

* * *
- Halo, Niebo?
- Słucham!
- Jestem bliżej końca, czy dalej początku?

* * *
Niektóre prawdy są tak wielkie, że nie mieszczą się w głowie.

* * *
- Podziel się z kimś miłością do samego siebie!

* * *
Iskra boża też może wzniecić pożar!

* * *
- Śniło mi się, że spotkałem na pustyni człowieka, który podzielił się ze mną ostatnim łykiem wody, a potem mnie zabił, bo mu nie podziękowałem.

* * *
- Wiem już, że w tej gonitwie horyzont mi nie ucieknie, ani też nie przyjdzie do mnie...

* * *
- Mam domek z kart. Ale z samych znaczonych asów!

* * *
- Nie musisz przechodzić na moją stronę, rozszerz swoją!

* * *
- Kupiłem rzekę i denerwuje mnie, że moja woda wpada do cudzego morza!

* * *
- Nie poganiaj losu, bo odejdzie od ciebie i będziesz musiał decydować sam!

* * *
Nigdy nie zobaczymy rzeczywistego świata, bo jesteśmy w jego środku!

* * *
Już głowa wymyśli, jak przebić mur...

* * *
- Spałeś z nocą, ale żyć musisz z dniem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz