niedziela, 19 lutego 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA - 21

Mój Drogi Aniele!
   Dzisiaj w nocy nie mogłem zasnąć i przyszła do mnie taka dziwna wizja. Zapisałem ją:
   Pewnego dnia poszedłem na wędrówkę dookoła stołu, na którym był model świata ulepiony przeze mnie z gliny, piasku i kamyków. Szedłem rok, dziesięć lat, dwadzieścia, trzydzieści, czterdzieści, pięćdziesiąt, sześćdziesiąt... A potem już wydało mi się, że to stół idzie wokół mnie, stół o czterech nogach - północnej, południowej, wschodniej i zachodniej. Krążył coraz ciaśniej, ciaśniej, aż zabrał mnie ze sobą...
  Chyba tylko Ty, mój Aniele, rozumiesz, o co w tym wszystkim chodzi!

                                                        Twój na zawsze
                                                        Michał Wroński
                                                        (syn Edwarda)


18 II 2012 - W miejscu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz