piątek, 24 lutego 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA - 27


Mój Drogi Aniele!
   Idąc wczoraj jedną z bocznych ulic mojego miasta, zauważyłem kolorowy napis nad sklepem z alkoholem: SYMETRIA... - Co ma wódka do symetrii? - pomyślałem. I już miałem wstąpić do sklepu i zapytać o to ekspedientkę, poszedłem jednak dalej swoją prostą drogą. Jak wiesz, od pewnego czasu nie tykam alkoholu, ale jakiś pijany diabeł mógłby mnie podkusić i doprowadzić do asymetrycznego stanu...
   Przez cały dzień ta symetria nie dawała mi spokoju. - Może właściciel sklepu był nałogowym wielbicielem algebry, symbolu symetrii? - wymyśliłem wieczorem. I dreszcz przeszedł po moich plecach. Przypomniała mi się matura z matematyki i Twoja ściąga, która mnie uratowała...
   Pamiętasz, Aniele? Po egzaminie upiłem się ze szczęścia trzema piwami do nieprzytomności.
   Kiedy już zasypiałem, przyszła myśl: CZY W PRZYRODZIE JEST SYMETRIA?.. I śniło mi się, że szukam symetrii w Kosmosie. Ale czy znalazłem?


                                                 Twój na zawsze
                                                 Michał Wroński
                                                 (syn Edwarda)


24 II 2012 - W miejscu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz