środa, 29 lutego 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA - 32

Mój Drogi Aniele!
   Dzisiaj słońce zaświeciło jaśniej, znikają resztki brudnego śniegu i moje anteny wyczuły WIOSNĘ. Och, wiadomo - drzemie za horyzontem, ale za dwadzieścia dni wybuchnie życiem i poeci zaczną pisać o niej wiersze...
   Poszedłem do parku. Ale tam jeszcze szaro, niebo w gęstwinie gołych gałęzi, trawniki zmierzwione, a ławki puste i smutne. Siadłem na jednej z nich i wyobraziłem sobie - ile gościła całujących się par? A dwa gołębie zalecały się obok bezwstydnie dookoła siebie!
   Tak, mój Aniele, już niedługo nasza ukochana wiosna, mimo że - widzę - znowu napłynęły chmury i pewnie poprószy jeszcze śnieg.


                                                        Twój na zawsze
                                                        Michał Wroński
                                                        (syn Edwarda)


29 II 2012 - W miejscu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz