środa, 20 czerwca 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA (42)

Mój Drogi Aniele!
   Wydaje mi się, że...
   No, właśnie, ostatnio tak zaczynam każde zdanie w rozmowach z bliźnimi - czy to w poważnej dyskusji politycznej albo ekonomicznej, czy też w zwyczajnej pogadance o pogodzie. Dzisiaj, mój Aniele, długo myślałem, dlaczego tak zaczynam przed szczerymi myślami i wydaje mi się, że po prostu ze zwykłego asekuranctwa, na wszelki wypadek. Aby w każdej chwili móc wycofać się i powiedzieć: ...ale chyba jest inaczej i ma pan (pani) całkowitą rację.
   Bo prawdopodobnie, mój kochany Aniele, chcę mieć już w życiu ŚWIĘTY SPOKÓJ!

                                                   Twój na zawsze
                                                   Michał Wroński
                                                   (syn Edwarda)

21 VI 2012 - W miejscu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz