środa, 27 grudnia 2023

LISTY DO ANIOŁA - 28 (z książki - 2021 r.)

ŚWIATŁO

Mój Drogi Aniele!

   - Może jakiś cień czeka w ciemności na twoje światło - usłyszałem Twój głos w mojej głowie, kiedy w zupełnym szczęściu (które mi się zdarza raz do roku), bez cienia stresu jadłem ulubiony bób.

   Rozejrzałem się wokoło. Byłem sam, a mojego cienia nie widziałem, ponieważ był za mną i odpoczywał w najlepsze od trosk codziennego życia. Podszedłem do okna. Świeciło słońce, ludzkie cienie podążały posłusznie za swoimi paniami i panami. Były wyraźne i wydawało mi się, całkiem zadowolone ze swojego losu.

   - Dobrze, mój Aniele - pomyślałem. - Poczekam do wieczora i z silną latarkę wyjdę na świat w poszukiwaniu potrzebujących cieni.

  

Twój na zawsze

Michał syn Edwarda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz