niedziela, 24 grudnia 2023

LISTY DO ANIOŁA - 25 (z książki - 2021 r.)

SZAFA

Mój Drogi Aniele!

   Dwa dni temu zajrzałem do szafy z moimi papierzyskami. Boże święty, czego tam nie było? Zużyte dawno rękopisy, zabazgrane notatki, kalendarzyki z nieaktualnymi dniami i telefonami, wycinki z recenzjami i z jakimiś nieważnymi artykułami, listy na firmowych papierach z zamierzchłej epoki, plakaty, afisze i programy przebrzmiałych sztuk, sterty nierozpoznawalnych fotografii i temu podobne…

   Pomyślałem, że tak jak zmienia się twarz, co dziesięć lat – powinno się wyrzucać wszystko co się nazbierało i zaczynać od nowa.

   Oczywiście wiem, że tego nie zrobię. Moje EGO na to nie pozwoli; moje ego przywiązuje się do każdego papierka i do każdej byłej chwili.

   Bez sensu!


Twój na zawsze

Michał syn Edwarda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz