piątek, 26 października 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA - 76

76
Mój Drogi Aniele!
   Czy mógłbyś zerknąć okiem na jednego mojego znajomego z odległych lat? Wiesz, o kim mówię. Wygaduje na mnie niestworzone rzeczy i właściwie nie mogę się bronić, ponieważ wygląda to nawet wiarygodnie. Być może zrobiłem TO, ale zupełnie nie pamiętam. Może Ty, mój Aniele, zapamiętałeś? Było to kilkadziesiąt lat temu chyba podczas balu maturalnego, podobno o dwunastej w nocy. Boże święty, wydawało mi się, że o północy zawsze już spałem. Wiesz, jak lubię spać...
   O, gdybyś mógł przekonać Anioła, opiekuna znajomego z odległych lat, aby zmusił go do zamknięcia się wreszcie. Będę wdzięczny!

                                             Twój na zawsze
                                             Michał Wroński
                                             (syn Edwarda)

P. S. No, dobrze. Abym miał tylko takie problemy... MW

26 X 2012 - W miejscu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz