wtorek, 23 października 2012

(NOWE) LISTY DO ANIOŁA STRÓŻA (75)

75
Mój Drogi Aniele!
   Powiedz mi: świat jest dobry czy zły?
   Miałem się rano włączyć do gorącej dyskusji na ten doniosły temat, która odbyła się w długiej kolejce chcącej wygrać rekordową kulminację w totku. Niestety byłem w podłym nastroju i mój głos nie byłby obiektywny. Na co dzień uważam, że świat nie jest taki zły, na jakiego wygląda, ale całkowicie dobry też nie jest. Wystarczy zerknąć w ekran telewizora.
   Więc jaki jest, mój Aniele? Chciałbym wiedzieć, kiedy nie wygram tej kolosalnej kumulacji. Za godzinę losowanie!

                                              Twój na zawsze
                                              Michał Wroński
                                              (syn Edwarda)

23 X 2012 - W miejscu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz