środa, 30 maja 2012

ROZMOWY MAZYKA I UFFA (395 - 399)

395
UFF: Chyba to nie jest najlepszy pomysł, żebyśmy szli dzisiaj na spacer.
MAZYK: A masz lepszy?
UFF: Nie mam.

396
MAZYK: I czym my będziemy palić? Znowu nadchodzi światowy kryzys paliwowy.
UFF: A co mi tam... Ja nie palę już od 26 lat!

397
UFF: W każdy piątek od dwunastej do pierwszej mam godzinę marzeń.
MAZYK: W każdy piątek?
UFF: W każdy.
MAZYK: I o czym tak marzysz?
UFF: Na ogół o niczym. Wiesz, że jestem realistą.
MAZYK: Na ogół!

398
UFF: Zauważyłeś? Ludzie przestali już stawiać przecinki!
MAZYK: To pewnie w ramach oszczędności.
UFF: Ciekawe, kiedy przestaną stawiać kropki.
MAZYK: Nad "i"?
UFF: Też...

399
MAZYK: Ludzie powinni mieć więcej pokory w obliczu wspaniałości przyrody.
UFF: Myślisz, że rozwielitka ma więcej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz