środa, 25 kwietnia 2018

CIEŃ NIEBA - LISTY DO ANIOŁA (27)


PĘPEK

Mój Drogi Aniele!
   Dzisiaj na ulicy Zwycięstwa usłyszałem, jak matka krzyknęła do rozkapryszonego dziecka: NIE JESTEŚ PĘPKIEM ŚWIATA!
   Ponieważ miałem dużo wolnego czasu, myślałem nad tym incydentem dłuższą chwilę.
   - Przecież to prawda. Każdy człowiek jest pępkiem świata, a jego pępek  łączył go z resztą ludzi, ponieważ łączył go kiedyś z MATKĄ!...
   Wieczorem, podczas kąpieli, poprzyglądałem się mojemu pępkowi, bo dawno go nie widziałem. Pogłaskałem go i krzyknąłem w niebogłosy:
   - Tu odcięto mnie od reszty!!!
   Aż sąsiad z dołu popukał w rurę, dając mi do zrozumienia, że rura i cisza jest JEGO!

Twój na zawsze
Micha syn Edwarda



                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz