piątek, 20 kwietnia 2012

LISTY DO MICHAŁA (4)

Michale!
   Nosisz imię jednego z najważniejszych Archaniołów i zawsze cieszę się, kiedy mam opiekować się jakimś Michałem. Nie miałem ich za dużo, ponieważ każdy z aniołów stróżów używa wszystkich swoich wpływów i wszelkich anielskich znajomości, aby otrzymać taki przydział. Przypadkiem mój przyjaciel, który zna niezłe drogi do Wielkich, opiekował się Twoją babcią Michaliną (na jej cześć otrzymałeś imię), no i załatwił mi, że jesteś pod moją pieczą. Tak to było...
   Pamiętasz swoją babcię? Miałeś dwa lata, kiedy odeszła z Ziemi... Tak, pamiętasz tylko jedną scenę przy oknie w kuchni, kiedy Twoja babcia ubija pianę drucianą trzepaczką.
   Tak, Twoja babcia, dzięki tej scenie, będzie żyła, dopóki żył będziesz Ty...
   Dzisiaj odwiedzi Cię we śnie!

                                                     Twój Anioł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz